Breaking News

8 Δοκιμασμένοι Τρόποι Ψηφιακής Διαφήμισης

 


8 δοκιμασμένοι και αληθινοί τύποι ψηφιακής διαφήμισης

Η διαφήμιση είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση που θέλει να πετύχει στη σημερινή κοινωνία. Στην πραγματικότητα, το 2021, οι δαπάνες διαδικτυακής διαφήμισης ξεπέρασαν τα 375 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως.

Η ψηφιακή διαφήμιση έχει γίνει το εργαλείο μάρκετινγκ με τη μεγαλύτερη επιρροή για τις επιχειρήσεις. Αυτή η στρατηγική μάρκετινγκ είναι ιδανική για να προσεγγίσει τις νεότερες γενιές, καθώς ο διαδικτυακός κόσμος τις καταναλώνει συνεχώς.

1. Διαφήμιση στο κινητό

Τα smartphone έχουν καταλάβει τον κόσμο καθώς περισσότεροι άνθρωποι βρίσκουν τον εαυτό τους να έχει ένα. Αυτά τα τηλέφωνα είναι γεμάτα από ατελείωτες πληροφορίες που καταναλώνουμε καθημερινά. Η διαφήμιση για κινητά είναι το ιδανικό μέρος για τις εταιρείες να επιδείξουν τα προϊόντα τους.

Αυτές οι ψηφιακές διαφημιστικές καμπάνιες μπορούν να παρέχονται σε μηνύματα κειμένου και banner εντός εφαρμογής. Συχνά απαιτείται από τους καταναλωτές να προβάλλουν αυτές τις διαφημίσεις προτού συνεχίσουν τις εργασίες τους στις εφαρμογές.

2. Email Marketing

Το μάρκετινγκ μέσω email είναι μια από τις καλύτερες ιδέες ψηφιακής διαφήμισης που είναι διαθέσιμες σήμερα. Σχεδόν όλοι με smartphone πρέπει να έχουν μια διεύθυνση email για να έχουν πρόσβαση σε διάφορα βοηθητικά προγράμματα.

Οι εταιρείες εκμεταλλεύονται αυτές τις διευθύνσεις για την εμπορία των προϊόντων τους. Οι εταιρείες θα δημιουργήσουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που περιέχουν σημαντικές πληροφορίες για τους καταναλωτές. Συχνά κάνουν αυτές τις διαφημίσεις όσο το δυνατόν πιο ελκυστικές για να προσελκύσουν πελάτες στον ιστότοπό τους.

3. Διαφήμιση βίντεο

Μία από τις πιο αγαπημένες στρατηγικές ψηφιακής διαφήμισης περιλαμβάνει βίντεο. Η διαφήμιση βίντεο γίνεται συχνά ενώ οι άνθρωποι παρακολουθούν κάποιο είδος περιεχομένου στο διαδίκτυο. Καθώς αναπαράγεται το περιεχόμενο, θα εμφανιστεί μια διαφήμιση, αναγκάζοντας το κοινό να παρακολουθήσει.

Αυτή η φόρμα διαφήμισης είναι δημοφιλής σε πολλές πλατφόρμες βίντεο όπως το YouTube, το Hulu, το Peacock κ.λπ. Αυτό δίνει στις εταιρείες την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν εικονικά με τους ανθρώπους καθώς εξηγούν τις υπηρεσίες τους σε μορφή βίντεο.

4. Διαφήμιση μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γίνεται όλο και πιο δημοφιλής κάθε μέρα. Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έχουν χιλιάδες άτομα να συμμετέχουν στις υπηρεσίες τους καθημερινά, πράγμα που σημαίνει ότι περισσότερα μάτια μπορούν να δουν τις διαφημίσεις τους.

Οι εταιρείες πληρώνουν για να εμφανίζονται αυτές οι διαφημίσεις στην πλατφόρμα. Για παράδειγμα, οι διαφημίσεις Tik Tok ενσωματώνονται στο περιεχόμενο και στην ίδια την εφαρμογή.

5. Native Advertising

Η εγγενής διαφήμιση είναι μια διαφορετική στρατηγική μάρκετινγκ επειδή λειτουργεί για να αντικατοπτρίζει τη γύρω τοποθεσία. Μπορεί να έρθει σε πολλές διαφορετικές υπομορφές όπως βίντεο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ήχος κ.λπ.

Αυτός ο τύπος διαφήμισης ταιριάζει καλύτερα στους χρήστες καθώς έχει μια οικεία αίσθηση. Αυτό συχνά κάνει τη διαφήμιση να αισθάνεται αξιόπιστη και ασφαλής για κλικ.

6. Διαφήμιση ήχου

Η ηχητική διαφήμιση είναι εξαιρετική, καθώς οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο λατρεύουν τη μουσική και τα podcast. Αυτές οι διαφημίσεις προφέρονται και διατίθενται στο εμπόριο μέσω πλατφορμών ήχου. Συνήθως εμφανίζονται ανάμεσα σε τραγούδια ή διαλείμματα σε podcast, δίνοντας στους χρήστες χρήσιμες πληροφορίες. 

7. Διαφήμιση αναζήτησης επί πληρωμή

Η πληρωμένη διαφήμιση αναζήτησης χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με μια ποικιλία μηχανών αναζήτησης. Όταν κάνετε αναζήτηση για κάτι στο διαδίκτυο, μια πληρωμένη διαφήμιση αναζήτησης βρίσκεται συνήθως στο επάνω μέρος της σελίδας. Αυτή η διαφήμιση θα συνδέεται απευθείας με ένα παρόμοιο προϊόν ή υπηρεσία που αναζητήσατε.

8. Διαφήμιση προβολής

Η διαφήμιση προβολής είναι οτιδήποτε μπορούν να λάβουν οπτικά οι καταναλωτές. Αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να βρεθούν σχεδόν οπουδήποτε στο διαδίκτυο και είναι η πιο κοινή μορφή. Το επαναληπτικό μάρκετινγκ επωφελείται από αυτές τις διαφημίσεις, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις να ευδοκιμούν.

Διαφορετικοί τύποι ψηφιακής διαφήμισης

Χωρίς αυτές τις στρατηγικές μάρκετινγκ, οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο θα ήταν δύσκολο  να πετύχουν οποιαδήποτε αναγνώριση. Καθένας από αυτούς τους τύπους ψηφιακής διαφήμισης λειτουργεί για να προσεγγίσει όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, ώστε οι εταιρείες να μπορούν να αποφέρουν περισσότερα έσοδα.

 

Πηγή:swissprom.ch


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Σας παρουσιάζουμε την εταιρεία διοργάνωσης συναυλιών TONICMUSIC GmbH

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Ο Γιώργος Νταλάρας Ζωντανά στην Ζυρίχη





Εκπομπή ΑΛΛΑΞΕ ΓΝΩΜΗ με τον Αντώνη Παπαντωνίου. Κάθε Κυριακή στις 5.οο το απόγευμα       (6 ώρα Ελλάδας) Εδώ μόνο Αλήθειες