Breaking News

Ελβετία 800 εκατομμύρια φράγκα χάνει κάθε εβδομάδα

 800 εκατομμύρια φράγκα χάνουν κάθε εβδομάδα

Σύμφωνα με την ελβετική ένωση λιανικού εμπορίου, πάνω από 10.000 καταστήματα επηρεάζονται από το κλείσιμο. Στο κλείσιμο χάθηκαν πωλήσεις 800 εκατομμυρίων CHF κάθε εβδομάδα. Σε ορισμένα τμήματα, έως και το 90 τοις εκατό των εργαζομένων εργάζονται σε καθεστώς σύντομου χρονικού διαστήματος
. Σε πολλές περιπτώσεις, παραμένουν υποκαταστήματα με έως και 90 τοις εκατό του πάγιου κόστους τους σε αναμονή πληρωμής και αυτό είναι από τα μεγαλύτερα προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπίσουν.

Τη Δευτέρα μπορούμε τελικά να πάμε για ψώνια ξανά

Οι καταναλωτές περίμεναν έξι εβδομάδες για αυτό - όλα τα καταστήματα θα ανοίξουν ξανά από την 1η Μαρτίου. Αναμένεται συνωστισμός. Μερικοί λιανοπωλητές χρησιμοποίησαν το κλείσιμο για να ανακαινήσουν το κατάστημα και να βελτιώσουν τα συστήματα ασφάλειας.

Το Ομοσπονδιακό Συμβούλιο αποφάσισε: Όλα τα καταστήματα θα μπορούν να ανοίξουν ξανά την επόμενη Δευτέρα . Πολλοί περίμεναν με ανυπομονησία για αυτό - επιτέλους μπορούνε,να αγγίξουν και να δοκιμάσουν ξανά τα προϊόντα με φυσική παρουσία στο κατάστημα. Σε μια έρευνα για περισσότερους από 2200 συμμετέχοντες στην εφαρμογή φυλλάδιων Profital, το 72% δήλωσε ότι επιθυμεί να ψωνίσει ξανά σε καταστήματα και όχι από ιστότοπους ρούχων και λοιπών προϊόντων.

Το 30% των συμμετεχόντων στην έρευνα θέλουν να πάνε στα καταστήματα που θα ανοίξουν ξανά την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου. Αναμένεται πολύς κόσμος στακαταστήματα, λέει ο Jakub Samochowiec, ψυχολόγος καταναλωτών στο Ινστιτούτο Gottlieb Duttweiler. "Οι άνθρωποι θα θέλουν να ψωνίσουν."

Αλλά η συμπεριφορά των ανθρώπων αυτή, δεν αφορά μόνο την κατανάλωση - οι αγορές είναι επίσης μια σημαντική δραστηριότητα αναψυχής. Οι πελάτες μπορούν επίσης να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο, αλλά λείπει το κοινωνικό στοιχείο. "Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν τοπικές αγορές για να συναντηθούν και να ανταλλάξουν ιδέες", λέει ο Samochowiec. Οι αγορές γίνονται ένα σημαντικό γεγονός, ειδικά όταν παύσουν να υπάρχουν όλες οι άλλες δραστηριότητες αναψυχής.

Η Manor κερδίζει τέσσερα εκατομμύρια φράγκα λιγότερα στον κύκλο εργασιών την ημέρα

Κατά συνέπεια, οι έμποροι  είναι ευτυχισμένοι με την απόφαση του ανοίγματος. "Ανυπομονούμε πάρα πολύ για το άνοιγμα", λέει ο υπεύθυνος της εταιρείας  Globus.  Μετά την «μακρά περίοδο κλεισίματος», η Globus αναμένει ότι οι καταναλωτές θα θέλουν να επισκεφτούν ξανά από το πολυκατάστημα, όπως είπε εκπρόσωπος στο 20Min.  Λόγω της Corona, ωστόσο, η Globus δεν έχει κάνει κάποια διαφήμιση για την αύξηση της επισκεψιμότητας των πελατών.

Τα ίδια λόγια περίπου είπε και εκπρόσωπος της εταιρείας Manor. Η εταιρεία έχασε τέσσερα εκατομμύρια φράγκα σε πωλήσεις με κάθε κλειστή ημέρα. Επιπλέον, η βραχυπρόθεσμη εργασία δεν λειτούργησε σαν κίνητρο για τους υπαλλήλους. Τώρα η χαρά μεταξύ των εργαζομένων και των πελατών είναι αντίστοιχα μεγάλη θα μπορούν να επιστρέψουν στην εργασία τους αλλά και στα ψώνια τους οι δεύτεροι. Η Manor επέστρεψε τους υπαλλήλους πωλήσεων από τη βραχυπρόθεσμη εργασία και έχει προσαρμόσει ξανά την έννοια της ασφάλειας, λέει ο εκπρόσωπος της εταιρείας .

Η Ikea παρατείνει τις προθεσμίες επιστροφής

Η Ikea είναι επίσης αισιόδοξη. Η εταιρεία χρησιμοποίησε το χρόνο στο κλείσιμο για να ανακαινίσει τα καταστήματα επίπλων, όπως λέει ένας εκπρόσωπος. Η εταιρεία ανησυχεί για τις αποδόσεις. Η Ikea φοβόταν ότι πολλοί άνθρωποι θα έρθουν μέσα στις πρώτες ημέρες για να φέρουν τις επιστροφές τους. Ως εκ τούτου, η εταιρεία παρατείνει την περίοδο επιστροφής κατά τις έξι εβδομάδες του τερματισμού.

Ο ειδικός στο στυλ Jeroen van Roijen είναι επίσηςαισιόδοξος για την περίοδο του ανοίγματος και μετά. "Ο καιρός θα είναι καλός και οι άνθρωποι θα είναι χαρούμενοι που τα καταστήματα είναι ανοιχτά", τονίζει.  Ό ίδιος είναι συνιδιοκτήτης του καταστήματος αξεσουάρ μόδας Cabinet Store και, όπως η Ikea, χρησιμοποίησε τον χρόνο κλεισίματος για να επανασχεδιάσει το κατάστημα του. Η βελτιστοποίηση καταστήματος έχει καταστήσει το κατάστημα πιο όμορφο και επίσης πιο συμβατό με την Corona, επειδή οι πελάτες έχουν πλέον περισσότερο χώρο για να διατηρήσουν τις αποστάσεις τους.

Το εμπορικό κέντρο Glatt δεν έχει κλείσει τις τελευταίες εβδομάδες. Σχεδόν τα μισά από όλα τα καταστήματα παρέμειναν ανοιχτά, σύμφωνα με το γραφείο Τύπου. Λόγω της Corona, το μεγάλο εμπορικό κέντρο δημιούργησε χώρους αναμονής μπροστά από τα καταστήματα πριν από λίγο καιρό για να μπορεί να διατηρήσει αρκετή απόσταση. Αυτό θα συνεχίσει να υπάρχει. Επιπλέον, το Glatt προσάρμοσε περαιτέρω την έννοια της ασφάλειας ώστε να είναι σε θέση να εγγυηθεί τον περιορισμό των πελατών.

Πόσοι πελάτες επιτρέπονται στα καταστήματα

Οι απαιτήσεις της μάσκας και  της  απόστασης συνεχίζουν να ισχύουν. Το Ομοσπονδιακό Συμβούλιο ενίσχυσε επίσης τους περιορισμούς των πελατών. Τα ακόλουθα ισχύουν τώρα σε καταστήματα που παράγουν λιγότερα από τα δύο τρίτα των πωλήσεών τους με είδη παντοπωλείου:

Έως 40 τετραγωνικά μέτρα περιοχής πωλήσεων: το πολύ τρεις πελάτες.

Περιοχή πωλήσεων 41 έως 500 τετραγωνικών μέτρων: τουλάχιστον πέντε πελάτες, αλλά το πολύ ένας πελάτης ανά δέκα τετραγωνικά μέτρα.

501 έως 1500 τετραγωνικά μέτρα περιοχής πώλησης: τουλάχιστον 50 πελάτες, αλλά το πολύ ένας πελάτης ανά 15 τετραγωνικά μέτρα.

Από 1501 τετραγωνικά μέτρα περιοχής πωλήσεων: Τουλάχιστον 100 πελάτες, αλλά το πολύ ένας πελάτης ανά 25 τετραγωνικά μέτρα.

 


Πηγή: 20min

Ακολουθείστε μας στο facebook